Esküvőszervezés! Hogy miért nálunk?

Manapság általában a megfeszített munkatempó jellemzi életünket, így nem feltétlenül van elegendő időnk talán magunkra sem – egy esküvőt vagy egyéb rendezvényt pedig nagyon sok előkészület és feszültség előzhet meg, ami ráadásul nagyon sok időnket is igénybe veszi. Ezért nagy valószínűséggel szükségünk lehet egy olyan csapat segítségére, amely leveszi vállunkról az esküvőszervezés valamint a fontos ünnepségek megszervezésének gondját-baját, hogy nekünk csupán a legjobban sikerült, problémamentesen és gördülékenyen lezajlott összejövetel feletti öröm maradjon.
kaltenberg-feherhollo-rendezvenyhaz-eskuvo-eskuvoszervezes-01
Az ilyen esküvőszervező csapatok egyik legjobbika rendezvényközpontunk, a Fehér Holló Esküvő- és Rendezvényközpont is, mely a már jól ismert Kaltenberg Sörház és Étteremmel együttműködve szolgálja ki Kedves Vendégeink igényeit és ízlését, így elmondhatjuk, hogy immár több mint negyed évszázados tapasztalattal rendelkezünk a vendéglátás és a catering mellett az esküvőszervezés és party service területén is. Hiszen – mint ezt sokan tudják – a Kaltenberg az első olyan magyarországi éttermek egyike volt, melyek “külső rendezvények” lebonyolításában is segítségére voltak Vendégeiknek, így esküvők, lakodalmak, konferenciák és más egyéb összejövetelek, ünnepségek alkalmával is.
kaltenberg-feherhollo-eskuvo-rendezvenyhaz-eskuvoszervezes
Több mint két és fél évtizedes tapasztalatunkon és a legkiválóbb szakmai háttéren túl az is mellettünk szól, hogy árainkat úgy alakítottuk ki, hogy mindenki számára megfizethető szolgáltatásokat nyújthassunk a legjobb feltételekkel, személyre szabottan. Ráadásul kellően kreatívak és rugalmasak is vagyunk – e négy tényező pedig együtt garantálja, hogy Kedves Vendégeink maradéktalanul elégedettek legyenek munkánkkal, mely elégedettség számunkra (is) a legnagyobb öröm.

A Helyszín

Egy esküvő vagy rendezvény lebonyolításának egyik (ha nem a) legfontosabb kérdése a helyszín, hiszen csupán ennek ismeretében válik egyáltalán tervezhetővé a részletekbe menően. A Fehér Holló Esküvő- és Rendezvényközpont a budapesti Fehér Holló utca 2. szám alatt, autóval és tömegközlekedési eszközökkel egyaránt kényelmesen megközelíthető helyen, szinte a belvárosban, de mégis kellemes, csöndes környezetben várja Kedves Vendégeit, ahol talán minden elképzelhető esküvőnek vagy rendezvénynek otthont tudunk adni.
kaltenberg-feherhollo-rendezvenyhaz-eskuvo-eskuvoszervezes--helyszin
Elegáns bál- és színháztermével, modern, jól felszerelt külső termével (melyek külön-külön is rendelkeznek kertkapcsolattal) igazán impozáns esküvői helyszín, de bármilyen más, nagyobb szabású rendezvénynek – mint például szalagavató és mindenféle más báloknak, banketteknek, színi előadásoknak, táncházaknak, konferenciáknak, workshopoknak, termékbemutatóknak stb. – is tökéletes helyszínéül szolgál. A bál- és színházterem – berendezéstől függően – 160-300 fő kényelmes befogadására alkalmas; nagy, jól felszerelt színpadával, karzatával, teljes színháztermi fény- és hangtechnikájával a legmagasabb szintű igényeket is kielégíti. A külső teremben ruhatár és büfé szolgálja Kedves Vendégeink kényelmét.

A külső terem felé vezető kerthelyiségben 100 fő, a színházterem és a kerthelyiség felől (is) megközelíthető, fedett teraszon 50-60 fő mulathat kényelmesen, a kitelepített bárpulttól nem túlságosan eltávolodva.

A kisebb fajta, családiasabb alkalmak – így születés- vagy névnapok, keresztelők stb. – kiváló helyszíne lehet a 30 vendég befogadására képes, tradicionális családi kisvendéglői élményvilágot árasztó kisebb termünk, mely szintén minden kényelmi igénynek megfelel.

Másik 30-fős termünk talán még családiasabb, egyben rusztikus, szintén nagyon kényelmes berendezéssel kisebb létszámú, zártkörű összejövetelek, sörözések-borozások, bulik, akár diszkó megrendezésére is kifogástalanul alkalmas. A családiasan meleg, rusztikus légkört a működőképes, igény szerint begyújtható kandalló és a népművészeti jellegű fafaragványok fokozzák, a maximális, zavartalan kényelmet pedig a saját bárpult és mosdóhelyiségek biztosítják.
Ha Kedves Vendégeink ilyen környezetben szeretnék megtartani összejövetelüket, ám a társaság egy kicsivel nagyobb, mint 30 fő, ebben az esetben rendelkezésükre áll harmadik, 50 fő kényelmes megvendégelésére alkalmas termünk, melynek szintén különleges hangulatát freskók és fafaragványok adják.

Autóval érkező Vendégeink a környező utcákban is találhatnak kedvükre való, ingyenes parkolási lehetőséget, az összejövetel ideje alatt pedig gépjárművük biztonságáról – igény esetén – őrző-védő személyzet gondoskodik.

Rendezvényközpontunk tömegközlekedési eszközökkel megközelíthető:
a Keleti pályaudvartól:
24-es villamossal 6 megálló a Nagyvárad térig,
2-es metróval 3 megálló a Deák Ferenc térig (a Déli pályaudvar felé), majd onnan 3-as metróval 5 megálló a Nagyvárad térig (Kőbánya-Kispest felé)
a Nyugati pályaudvartól:
3-as metróval 7 megálló a Nagyvárad térig (Kőbánya-Kispest irányába)
a Déli pályaudvartól:
2-es metróval 4 megálló a Deák Ferenc térig,
majd onnan 3-as metróval 5 megálló a Nagyvárad térig (Kőbánya-Kispest irányába)
a Nagyvárad térről a Haller utcából – 5-10 perces kényelmes sétányira -balra nyíló első keresztutca a Fehér Holló utca, melyen még kb. 55 métert megtéve jobb kéz felől található a Központ.

Áraink

Büszkék vagyunk rá, hogy elmondhatjuk: áraink színvonala szinte mindenkit meggyőz, hogy mi vagyunk a megfelelő választás esküvőszervezés, rendezvényszervezés területén, hiszen szinte mindenki pénztárcájához megtaláljuk a megfelelő, egyedi, személyre szabott konstrukciót, természetesen az elképzelésekkel és igényekkel a lehető legjobban összehangolva. Már 5.000 Ft-tól (igen, ötezer forinttól!) biztosítjuk a helyszínt az Ön által megálmodott esküvő, rendezvény, ünnepség megrendezéséhez.

Győződjön meg róla, kérje ajánlatunkat az alábbi mezőket kitöltve:

A *-al jelölt mezőket, kérjük szépen, mindenképpen töltsék ki. Köszönjük.

Név (*)

Email cím (*)

Tárgy (*)

Üzenet (*)